Re: Bezprzewodowy monitor

Autor: Arkadiusz Soroka (ipitaa_at_uni.torun.pl)
Data: Tue 21 Oct 2003 - 17:13:48 MET DST

On Tue, 21 Oct 2003, Radoslaw Sokol wrote:

> Wiesz, jakie pasmo by było do tego potrzebne? :) Chyba, że
> potrzebujesz 640x480 -- ale w takim przypadku transmisja TV
> da równie dobrą jakość, co transmisja obrazu wideo.

Heh, 800x600 do rzutnika wystarczy :-)) Sek w tym, ze jeden z profesorow
twierdzi, ze w MediaMarkt najpierw widzial cos takiego do TV, a potem
takze do VGA i chodzilo to OK. No i mam to znalezc :-(( Na stronach
MediaMarkt w Polsce jest pustka, w Niemczech tez nie znalazlem. Ale wedlug
niego jest ...

> Transmisję obrazu VGA na odległość realizuje się raczej za
> pomocą komputera pełniącego rolę terminala, podłączonego do
> sieci (może być bezprzewodowa). Wymagana przepustowość pasma
> jest wtedy o niebo mniejsza, a jakość obrazu prawie idealna.

No tak, NetOp albo VNC zalatwiaja sprawe. Ale niestety nie w tym
przypadku. Na profesorstwo nie ma rady :-) Komp ma byc w innym
pomieszczeniu a sterowanie bezprzewodowe i "bezprzewodowy" monitor w
innym.

Pozdrawianko!

A.S.