Re: Dziwne restarty kompa na windows XP (brak regularnosci)

Autor: sieszpak_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 21 Oct 2003 - 17:07:24 MET DST

> Witam wszystkich
>
> mam problem ze swoim komputerem - niby sie troche na tym znam ale nie wiem
> co jest w tym przypadku grane...mianowicie czasami sobie po prostu cos tam
> robie - ogladam film, przegladam strony - wszsytko chyba jedno co robie bo
> nie zauwazylem w tym jakiejs regularnosci..a tu nagle reset... nagle niby
> napiecie sie od dysku sie odcina (do innych urzadzen pewnie tez) i po chwili
> twardy reset..
ciach

w ciemno nie czytając komentarzy poprzedników obstawiam RAM, choć pisałeś, że
wymieniałeś sprobuj jescze innych po włożeniu ich przywroc standartowe
ustawienia w BIOS.
Opisze swój problem jaki miałem ostatnio. Montowałem dwa kompy dla znajomych,
jeden działał bez zarzutu w drugim zwiechy jakby strzały z twardegu resetu>
Nieopatrzenie przełozyłem karte graficzna z 256DDR bo jakoś mi sie tak wyjęło
do drugiego. Po kilku minutach zabawy w drugim to samo. Postawiłem na grafę,
bo ram 256 333 Kingstona jeszcze w innym kompie (na MSI KT400) działał 2miechy
bez zarzutu. Krotka ekspertyza ze to grafa, zamiast GF4 'trefenego' wrzucilem
r9200 i niby wszystko ok, poszedlm spac jakie było moje zdziwienie na drugi
dzień..... Ta pamiec nie chciała działac poprawnie na dwoch Shutlach AK92n a
na MSI kt400 mistrzostwo świata, więc moja rada włóz inny gatunek RAM niz masz
Ty i ta co włozyłes później.

Pozdrawiam