Re: Bezprzewodowy monitor

Autor: Miiiixxo (mixxos_at_ANTY-ANTYwp.pl)
Data: Tue 21 Oct 2003 - 19:03:27 MET DST

Arkadiusz Soroka napisał(a):

> No tak, NetOp albo VNC zalatwiaja sprawe. Ale niestety nie w tym
> przypadku. Na profesorstwo nie ma rady :-) Komp ma byc w innym
> pomieszczeniu a sterowanie bezprzewodowe i "bezprzewodowy" monitor
> w innym.

niedawno jakas firma zaprezentowala taka karte graficzna (z chipsetem
geforce fx chyba) z wbudowana karta wi- fi i taka przystawka do ktorej
podpina sie monitor w odleglosci do kilkudziesieciu metrow - niestety
nie pamietam kto, czy jest to juz w sprzedazy (o Polsce nawet nie
wspominam)

jak chcesz to szukaj w archiwam portali komputerowych: chip, frazpc,
pcworld itp - tylko nie wiem czy cos Ci to da.... i czy znajdziesz,
dotrzesz do tego :)

--
pozdro  ][  >>..Zima jak troska, dlugo trwa, a lato jak szczescie,
Miiiixxo][                     mija chwila. Maria Rodziewiczowna ..<<