Re: wybór urządzenia bootującego

Autor: Szymon Wróblewski (simon_w_at_*NNOSPAMMgazeta.pl)
Data: Mon 20 Oct 2003 - 23:48:14 MET DST

> Jestem posiadaczem płyty Asus A7V8X-X. W związku z tym
> mam takie pytanie: czy da się przy starcie komputera
> wcisnąć jakąś kombinację klawiszy, żeby wybrać urządzenie
> do jednorazowego zabootowania systemu?
> Jestem prawie pewien, że kiedyś przypadkowo coś wcisnąłem,
> co dało taki właśnie efekt, ale nie potrafię tego powtórzyć.
> W instrukcji nic na ten temat nie znalazłem. Próbowałem
> trochę googlać, ale słowa jakie wpisywałem były
> zbyt często używane i nie znalazłem nic sensownego.
> Może ktoś przypadkiem wie, co to za tajemnicza kombinacja?

Hmm sprobuj w roznych momentach nacisnac Esc, na jednym takim
BXowym Asusie czasami rowniez udalo mnie sie taka sztuka :))
niestety nie zawsze to wychodzilo, zreszta na paru Asusach spotkalem
jakies takie dziwne biosowe kwiatki (co bardziej markowy producent
zwykle dodaje "od siebie" pare usprawnien co czasami powoduje biala
goraczke :)) co mnie osobiscie zniechecilo do tej firmy :))
Pozdrowienia
Simon