Odp: PC Chips M729 +IR

Autor: Rycho (rycholek_at_wp.pl.TylkoBezSpamu)
Data: Tue 21 Oct 2003 - 00:01:15 MET DST

Użytkownik Tomasz Pyter <xander_at_mp.pl.antyspamer> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bn0tth$p39$1_at_nemesis.news.tpi.pl...
> Witam serdecznie.
> Mam pytanie dotyczace podpiecia do zabytkowej plyty glownej PC Chips M729
> IrDA.
>
> Nie posiadam ATX Form Card Connectora do tej plyty i chcialbym sie
> dowiedziec czy istanieje jakas inna techniczna mozliwosc obejscia tego
> problemu :-)

Witam,
tu masz m.in. opis konektora ATX-Form-Card do płyt PcChipsa:
http://www.stud.fernuni-hagen.de/q3998142/pcchips/pinout.html
IRDe podłączasz pod GND,IR in,IR out,Vcc

Pozdro..
  Rycho