wybór urządzenia bootującego

Autor: Artur Czeczko (newart_at_eno.one.pl)
Data: Mon 20 Oct 2003 - 17:06:38 MET DST

Cześć i czołem!

Jestem posiadaczem płyty Asus A7V8X-X. W związku z tym
mam takie pytanie: czy da się przy starcie komputera
wcisnąć jakąś kombinację klawiszy, żeby wybrać urządzenie
do jednorazowego zabootowania systemu?
Jestem prawie pewien, że kiedyś przypadkowo coś wcisnąłem,
co dało taki właśnie efekt, ale nie potrafię tego powtórzyć.
W instrukcji nic na ten temat nie znalazłem. Próbowałem
trochę googlać, ale słowa jakie wpisywałem były
zbyt często używane i nie znalazłem nic sensownego.
Może ktoś przypadkiem wie, co to za tajemnicza kombinacja?

Pozdrówki,
Artur