Re: Ile kręcicie Athlony?

Autor: KriSSo (krisso75_at_o2.pl)
Data: Mon 20 Oct 2003 - 17:05:58 MET DST

Cześć dymek,

W artykule news:bn0sjo$ktc$1_at_nemesis.news.tpi.pl,
z adresu <adym_at_tenbit.pl> napisałe(a)ś:

> To napisz jak pojdzie, sam jestem cieakawy.

Nom... coś jednak nadal nie tak. Wyszedłem z domku do pracy, wracam, ruszam
mysza, moniek się załącza i niby wszystko gra, tyle że w tle nie ma żadnych
aplikacji, które wychodząc pozostwiłem włączone, np kazaa, czy OExpress i
parę innych jeszcze. Innymi słowy windows wyglądał tak, jak po świeżym
restarcie. Chyba, że poprostu wylogował się zupełnie, nie wiem sam. Raczej
wygląda na to, że był restart. Przywróciłem standardowe taktowania i
zobaczę, czy coś takiego się powtórzy.

--
Pozdrawiam,
KriSSo                                 mailto:krisso75_at_o2.pl