Re: GF4 Ti 4200 - sterownik i TV OUT.

Autor: Mariusz (NOSPAM_mk_at_popnet.pl)
Data: Mon 20 Oct 2003 - 17:12:50 MET DST

> TV Tool działa OK, ale zastanawiam się czy nie da się uruchomić wyjścia
> TV z poziomu sterowników - jak w starej GF2 MX 400.

Na moim Asusie GF4Ti się da, opcja nview - klonowanie, ale działa to
dziwnie.
Nie klonuje w 100% bo wyświetla mi np. film na TV a resztę na monku, albo
napisy sa nie tam gdzie trzeba, albo ich nie ma. Różne dziwne rzeczy. Nie
potrafie zmusić jej aby jota w jotę było to samo na TV i Monku....

--
Mariusz