Dziwne uszkodzenie dysku- jak go podnieść

Autor: xxx (sieszpak_at_f2virt.onet.pl)
Data: Sat 18 Oct 2003 - 21:22:34 MET DST

witam serdecznie,
mam Barracude II 20GB model ST320420A i choć nie ma badsectora nawet jednego,
nie chce poprawnie pracować. Probowałm formatować ja w PM 8, zakładać
partycje, zostawiac niesformatowane Isze sektory dysku i nic. Raz sie
formatuje i dziala bez zarzutu, raz PM nie moze dokończyć procesu założenia
partycji. Nie wiem co jest jak można ją wyleczyć??? Dysk przez dwa lata był
sporadycznie używany.
Pomocy
Pzdr
DS