Re: Dziwne uszkodzenie dysku- jak go podnieść

Autor: WITUX (witux_at_***poczta.fm)
Data: Sat 18 Oct 2003 - 23:49:49 MET DST

Użytkownik xxx napisał:
> witam serdecznie, mam Barracude II 20GB model ST320420A i choć nie ma
> badsectora nawet jednego, nie chce poprawnie pracować. Probowałm
> formatować ja w PM 8, zakładać partycje, zostawiac niesformatowane
> Isze sektory dysku i nic. Raz sie formatuje i dziala bez zarzutu, raz
> PM nie moze dokończyć procesu założenia partycji. Nie wiem co jest
> jak można ją wyleczyć??? Dysk przez dwa lata był sporadycznie
> używany. Pomocy Pzdr DS

Ze strony SEAGATE ściągnij pakiet Disk Wizard 2002, zainstaluj, odpal i
utwórz dyskietke "DiskWizardStarterEdition". Wystartuj z niej kompa.
Potem z narzędzi wybierz Zero Fill Drive (Full). Starcisz wszystko
(dane,partycje) ale dysk powinien pracować normalnie. Wiele dysków
udało mi się tak naprawić. Nie przestrasz sie że proces ten tak długo
trwa ponieważ narzędzie to czyści dysk sektor po sektorze.

Pozdrawiam
WITUX