Re: Problem z netem, ratunku!!!!

Autor: Harpoon (harpoon_at_finskog.com.pl)
Data: Sat 18 Oct 2003 - 21:22:09 MET DST

Użytkownik "nbvc" <nbvc_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Mam problem, ponieważ zaraz po połonczeniu z internetem , pokazuje się
> komunikat, że komputer zostanie zamknięty za 1 minutę, nie jest to
ostatnio
> popularny msblast, ponieważ nie ma go ani w rejestrze, ani na dysku.Co to
może
> być, co robić??
>
> --

a kto ci kolego nagadał takich głupot ze musisz mieć blastera na dysku albo
w rejestrze ?
wystarczy ze ktoś cie zdalnie atakuje i tyle (np z sieci lokalnej)
zainstaluj sobie konieczne patche i po zabawie
a potem da pewności postaw firwalla (jest kilka dobrych darmowych) i
poblokuj port z jakich
korzysta blater.

Harpoon