Re: Trochę durne, ale nurtujące mnie pytanie oraz propozycja.

Autor: Bartłomiej Wawrzynkiewicz (bartwaw_at_tlen.pl)
Data: Fri 17 Oct 2003 - 14:44:48 MET DST


> >Sprawdź dysk na stronie www.seagate.com czy jest jeszcze na gwarancji
> producenta.Jeśli jest to go do nich wyślij, czekasz ze 3 tyg i cieszysz
się
> nowym dyskiem
>
> Ja już 2 razy wysyłałem do nich uwalone HDD i nie było problemu z wymianą.
> W czerwcu z powodzeniem reklamowałem 17 Gb U8 Medalist,więc podejrzewam że
> Twój dysk jest jeszcze na gwarancji producenta.
> Paczka do Holandii kosztuje ok 40 pln, więc wiele nie ryzykujesz.
>
Z tym, że ja ten dyziak spaliłem (miąchałem z kablami a dokładnie wtyczkami
w zasilaczu i zamieniłem +5v z +12v).
Poszedł dym i tyle.
Wątpie czy uznają gwarancję :))).

Pozdrawiam
Bartek Wawrzynkiewicz



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 11:27:48 MET DST