Re: Trochę durne, ale nurtujące mnie pytanie oraz propozycja.

Autor: Barnej (barnej_at_go2.pl)
Data: Fri 17 Oct 2003 - 14:35:07 MET DST


Użytkownik "Bartłomiej Wawrzynkiewicz" <bartwaw_at_tlen.pl> napisał w
wiadomości news:bmonb5$726$1_at_news.onet.pl...
>
> > >Sprawdź dysk na stronie www.seagate.com czy jest jeszcze na gwarancji
> > producenta.Jeśli jest to go do nich wyślij, czekasz ze 3 tyg i cieszysz
> się
> > nowym dyskiem
> >
> > Ja już 2 razy wysyłałem do nich uwalone HDD i nie było problemu z
wymianą.
> > W czerwcu z powodzeniem reklamowałem 17 Gb U8 Medalist,więc podejrzewam
że
> > Twój dysk jest jeszcze na gwarancji producenta.
> > Paczka do Holandii kosztuje ok 40 pln, więc wiele nie ryzykujesz.
> >
> Z tym, że ja ten dyziak spaliłem (miąchałem z kablami a dokładnie
wtyczkami
> w zasilaczu i zamieniłem +5v z +12v).
> Poszedł dym i tyle.
> Wątpie czy uznają gwarancję :))).
>
Ja im wysłałem na podpuche dysk 3.2 gb rozkręcany, i uznali, a że Ci dysk
się SAM SCHAJCOWAŁ ;) to nie twoja wina.
Ja bym zaryzykował, nie wielka strata, a nowy dysk napewno by Ci sie
przydał.

Pzdr Barnej
>
>



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 11:27:48 MET DST