Re: Trochę durne, ale nurtujące mnie pytanie oraz propozycja.

Autor: Barnej (barnej_at_go2.pl)
Data: Fri 17 Oct 2003 - 14:22:26 MET DST

Użytkownik "Bartłomiej Wawrzynkiewicz" <bartwaw_at_tlen.pl> napisał w
wiadomości news:bmok4i$q61$1_at_news.onet.pl...
> Witam !
>
> Mam uwalony dysk (seagate ST330621a 30GB).
> Zauważyłem, że na allegro taki dysk jest nieosiągalny.
>
> W związku z tym mam pytanie. Czy może ktos próbował podłączyś elektronikę
> innego dysku.
> Dokładnie chodzi mi o to czy np. poszedłby gdybym zapodał elektronikę z 20
> bądź 40 z serii U5.
> Mam na nim ważne dane i potrzebuję je tylko zgrać.
> A może jest ktoś kto ma taki dysk to jeśli by był tak uprzejmy i pozwolił
> zgrać dane, to bym się napewno odwdzięczył.
> [...]
producenta.Jeśli jest to go do nich wyślij, czekasz ze 3 tyg i cieszysz się
nowym dyskiem

Ja już 2 razy wysyłałem do nich uwalone HDD i nie było problemu z wymianą.
W czerwcu z powodzeniem reklamowałem 17 Gb U8 Medalist,więc podejrzewam że
Twój dysk jest jeszcze na gwarancji producenta.
Paczka do Holandii kosztuje ok 40 pln, więc wiele nie ryzykujesz.