Re: Lexmark Z65p - warto??

Autor: Bartłomiej Wawrzynkiewicz (bartwaw_at_tlen.pl)
Data: Fri 17 Oct 2003 - 11:58:59 MET DST

> Moje doświadczenie z Lexmarkiem Z12 jest takie - tusz kosztował prawie
tyle
> co nowa drukarka (160 - 180).
> Stanowczo odradzam.

To tak jak byś odradzał komuś zakup Opla Vectry GTI na podstawie swoich
doświadczeń jeżdżąc Corsą i to w najgorszej wersji.
lol :))))

A ja wypowiem się tak, mam Z31 i chodzi rewelacyjnie (duże tusze) a mam ją
już 3 lata. Ponoć w Z65 jest jeszcze lepiej i dlatego sam się zastanawiam
nad zakupieniem tego modelu.

pozdrawiam
Bartek Wu.