Re: Lexmark Z65p - warto??

Autor: Żurek (darzur_at_skasuj_to_o2.pl.invalid)
Data: Mon 20 Oct 2003 - 22:23:24 MET DST

Poświęcając chwilkę wolnego czasu Bartłomiej Wawrzynkiewicz
naskrobał(-a):

> A ja wypowiem się tak, mam Z31 i chodzi rewelacyjnie (duże tusze) a
> mam ją już 3 lata. Ponoć w Z65 jest jeszcze lepiej i dlatego sam się
> zastanawiam nad zakupieniem tego modelu.

Juz kupiłem. :) Tusze faktycznie duże, z dostępnością refilli zero
problemów, drukuje jak na moje potrzeby bardzo ładnie, w stosunku do
mojego poprzedniego Epsona 640 to wyścigówka, dwa podajniki i czytnik
wszystkich rodzajów kart pamięci. Jeżeli dorzucić do tego jeszcze cenę
200 zł za jaką ją kupiłem to jestem naprawdę zadowolony. :):)

Pozdrufka :)

--
Żurek
GG #371288