problem z modemem gprs i CDMA

Autor: laser (laser_at_nospam.acn.waw.pl)
Data: Fri 17 Oct 2003 - 11:50:12 MET DST

Mam taki problem.
W2k serwer. Telefon w sferii i wykupiłem właśnie promocje n 3 miesiące na
internet. Podłączam kabelki, instaluje. W ustawieeniach modemu wykrywa mi go
i testuje i jest wszystko ok. Gdy prubuje się połączyc natychmiast się
rozłącza i pisze błąd sprzętowy. błąd 692 jeśli dobrze pamiętam. Pomyślał
bym ze to wina modemu ale podobną rzecz mam z motorolą t722i i gprs
managerem. Za chiny sie niechce łączyć mimmo że doagnostyka działa.

Co to może być??