Dobrze zarlo i zdechlo (to chyba plaga z tego co patrze na lisci

Autor: Marcin Skulimowski (zolta_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Fri 17 Oct 2003 - 11:38:29 MET DST

Witam moj problem jest podobny do wiekszosci z opisywanych tu juz wczesniej
ale moze ktos mi wyjasni lub poradzi bo moze jednak cos innego (nadal sie
ludze)
konfiguracja:
plyta: asus a7s333
proc: athlon 1800 xp+
grafika: GF 2 64mb TV out
pamiec: 256 mb/266

Opis:
wczoraj godz ok 17 nastapilo samoczynne wylaczenie sie komputera (chyba 2 -
3 razy zdazalo sie to wczesniej w ciagu roku wiec mnie nie przerazilo).
poponownym uruchomieniu komp pochodzil kilka minut i znow wylaczenie i tak
stale teraz
probowalem przeinstalowac system lecz niestety z powodu samodzielnego
wylaczania sie nie jest to mozliwe.
Zauwazylem rowniez ze po kazdorazowym samoczynnym wylaczeniem sie kompa
kontrolka na plycie miga szybko (nie jak podczas normalnej pracy stale
swiatlo) by po mniej wiecej 2-3 minutach wrocic do jednostajnego swiecenia.
Staralem sie dowiedziec co to oznacza ale niesyety ani w manualu ani na
sieci nie moge znalezc opisow do raportow diody.
prosze o pomoc i z gory dziekuje za odpowiedzi