Re: Dobrze zarlo i zdechlo (to chyba plaga z tego co patrze na lisci

Autor: Flashi (flashi_usun_to_at_pf.pl)
Data: Fri 17 Oct 2003 - 15:14:14 MET DST

Użytkownik "Marcin Skulimowski" <zolta_at_NOSPAM.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:bmodal$oho$1_at_inews.gazeta.pl...
> Witam moj problem jest podobny do wiekszosci z opisywanych tu juz
wczesniej
> ale moze ktos mi wyjasni lub poradzi bo moze jednak cos innego (nadal sie
> ludze)
> konfiguracja:
> plyta: asus a7s333
> proc: athlon 1800 xp+
> grafika: GF 2 64mb TV out
> pamiec: 256 mb/266

Przepalil sie zasilaczyk...
Wystw go teraz na troche przy oknie ... zeby zmarzl troche ...
potem wlacz ... jesli bedzie dzialal dluzej to znaczy ze zasilek umiera ...
sprzet raz przeciazony moze dzialac dobrze ale prawdopodobnie nie odzyska
juz pelni sprawnosci :D
Nawet nie napisales jaki masz zasilacz ...