Re: Radeon 9100 Hercules+problem z driver'ami

Autor: Tomasz M. (vepar_at_priv.onet.pl)
Data: Fri 17 Oct 2003 - 09:41:25 MET DST

Użytkownik "amigo" <amigo_at_icpnet.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Od jakiegos czasu mam taka wlasnie karte.I ogolnie wszystko jest
wypas.Jest
> jeden szczegol-kiedy mam zainstalowane catalysty inne niz orginalne (3.2),
> dzieja sie rozne dziwne rzeczy z grami. Na 3.7 nie chodzi Colin, na 3.8
> Delta Force BHD wywala niebieski ekran (nie zawsze), czasem po wlaczeniu
> kompa winda(XP) wywala ekran ze wstala po powaznym bledzie i wskazuje na
> stery grafiki.

specjalista od radeona nie jestem :) ale..

9100 podobno ma jakies opory przy niektorych grach (ta o ktorej czytalem to
'toca race driver')
i podobno update biosu pomaga.

co do catalyst to qmpel przeskoczyl wlasnie na 3.8 (ma r9000pro) i
neverwinter nights nie nadaje sie do grania
ale o tym wie juz pol swiata bo przegladalem forum nwn. ponoc pomaga
wylaczenie opcji 'vpu recover'

polecam strone http://forum.tweak.pl gdyz tam widzialem duzo watkow na tem
r9100

pozdrawiam