Re: Komputer uruchamia sie i restartuje kilka razy...

Autor: Cubol (cubol_at__nospam.poczta.onet.pl)
Data: Fri 17 Oct 2003 - 09:51:53 MET DST

Użytkownik "seb" <sebinet_at_WYTNIJTOpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> pisze to cholernie wp... bo juz nie mam sily do tego kompa. Komputer
uruchamia
> sie do momentu zaladowania Windowsa i naggle pstryk... wszystko gasnie i
tak
> wkolo czasem nawet kilkanascie razy. Ale po X razie uruchamia sie
normalnie i
> moze dzialac nawet tydzien. Przeinstalowalem system z Win ME na Win98 i
nie ma
> zadnych zmian. Wyglada to tak jakby sie cos "rozgrzewalo" bo pozniej mozna
> wylaczyc kompa na 1h i uruchamia sie juz normalnie, a problem z
> [...]

A może coś nie tak z zasilaczem...?? Jeżeli są jakieś wahnięcia napięcia
(oczywiście mini-mini-minimalne ;) ale jednak przekraczające dopuszczalne)
może to powodawać np. somoczynne restarty, zwiechy itp...spotkałem się z
czymś takim.
Jak złapie temp pracy to jest ok, ale jak "zimny" to daje nagle jakieś
nieodpowiednie wartości i powoduje to restart.

Pozdr

Cubol