Radeon 9100 Hercules+problem z driver'ami

Autor: amigo (amigo_at_icpnet.pl)
Data: Fri 17 Oct 2003 - 09:42:10 MET DST

Witam
Od jakiegos czasu mam taka wlasnie karte.I ogolnie wszystko jest wypas.Jest
jeden szczegol-kiedy mam zainstalowane catalysty inne niz orginalne (3.2),
dzieja sie rozne dziwne rzeczy z grami. Na 3.7 nie chodzi Colin, na 3.8
Delta Force BHD wywala niebieski ekran (nie zawsze), czasem po wlaczeniu
kompa winda(XP) wywala ekran ze wstala po powaznym bledzie i wskazuje na
stery grafiki.
Hercules ma na stronie stery do wszystkich oferowanych kart, tylko nie do
tej.Nie przyznaje sie do niej czy jak?
Czy ktos mial podobne problemy i poradzil sobie jakos?
Dodam, ze komp nie jest podkrecony bo to wypas i na defaultach chodzi
wysmienicie, karta jednak jest lekko podkrecona, ale nawet na defaultach
dzieja sie w/w rzeczy.
Z gory dzieki za any help.