Re: jaki kabelek komputer-tv (wysokie/niskie czestotliwosci?)

Autor: Artur Glozak (arturglozak_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 17 Oct 2003 - 09:37:01 MET DST

> witam.
> chcialbym podlaczyc telewizor pod tv-outa radeona szafirka 9000 vivo. TV
ma
> gniazdo tylko 'antenowe', wiec potrzebuje przewodu chinch-kabel_antenowy.
> sklepie elektronicznym sprzedawca nie orientowal sie w tych sprawach i
> spytal mnie, czy to ma byc do 'wysokich czy niskich czestotliwosci'. Jaki
> to ma byc przewod?
>
> dziekuje i pozdrawiam
> PePe

TV out na grafikach jest composite, czyli niska częstotliwość. podłączenie
bezpośrednie do gniazda antenowego oczywiście nic nie da. ja kiedyś
wybrnołem z podobnego problemu podłączajac kompa przez magnetowid dovideo-in
i robił mi za modulator- taki modulator kiedyś można było kupić luzem, teraz
nie wiem...