Re: czestotliwosci - jak to jest dokladnie

Autor: dymek (adym_at_tenbit.pl)
Data: Thu 16 Oct 2003 - 23:59:22 MET DST

> 1) Po złożeniu tego w jedną całość, płyta ustawiła 100 MHz, mnożnik na
12,5
> czyli czestotliwosc była 1,25 GHz (a powinna być 1,6 GHz). Mam pytanie: z
jaką
> czestotliwoscia pracowała pamięc w tej chwili ?

W tym przypadku bios nie wykryl prawidlowo procesora, to sie zdarza.
Athlon zarowno na jadrze palomino jak i thoroughbred pracuje nominalnie
na czestotliwosci fsb 133MHz. Pamieci domyslnie powinny sie ustawic
synchronicznie
z fsb. Czyli w pierwszym przypadku na 100MHz, a w drugim na 133MHz.
Poeksperymentuj, mozesz sprobowac je puscic na 200MHz, tutaj przydadza sie
jakies
benchmarki, sprawdzisz przy ktory ustawieniu bedzie najwieksza wydajnosc.
W sieci jest masa wiedzy na ten temat, wystarczy pogooglowac.
Jesli chodzi o stabilnosc, zasilacz jest nowy?

--
pozdrawiam
dymek