czestotliwosci - jak to jest dokladnie

Autor: Tymbark (tymbark.SKASUJ_at_gazeta.pl)
Data: Thu 16 Oct 2003 - 22:42:33 MET DST

Kupilem sobie plyte glowna MSI KT4V, procesor AMD 2000+, pamiec DDR 400

1) Po złożeniu tego w jedną całość, płyta ustawiła 100 MHz, mnożnik na 12,5
czyli czestotliwosc była 1,25 GHz (a powinna być 1,6 GHz). Mam pytanie: z jaką
czestotliwoscia pracowała pamięc w tej chwili ?

2) Nastepnie zmieniłem czestotliwosc na 133, i miałem 1,6 GHz na procesorze -
jaki mnożnik miała wtedy pamięć ?

3) Przy tym drugim ustawieniu niestety komputer bardzo często się wieszał,
szczególnie przy przesuwaniu myszki z nacisnietym klawiszem - czy mogła miec
na to wpływ czestotliwosc plyty głownej ?

4) Czy mogę prosic o strony, na których mogę poczytać o składaniu kompów,
jakies praktyczne wskazówki itp (niestety moja edukacja skonczyla sie na
złożeniu pentium 166 MMX - 4 lata temu) a od tego czasu wiele sie zmieniło.

Pozdrawiam i licze na dobre odpowiedzi.