Re: Skladanie komputera: co wybrac?

Autor: robinspl (robinspl_at_wp.pl)
Data: Thu 16 Oct 2003 - 18:05:43 MET DST

> Może i nie umiem odpowiadac na posty, ale umiem logicznie mysleć.
> Myslisz, że AUDI jest droższe od FIATA, do takie maja widzimisie? Znasz
może
> takie powiedzenie, że kupując tanio, kupujesz dwa razy?
>
> Napisałeś, że karta grafiki tylko z
>
> A dlaczego Ati?

 bo radeon 9100 i FX5200 to roznica okolo 30% w wydajnosci na kozysc ati !!!
masz jakies uprzedzenia co do ati .... ciekawe kiedy zaczniesz pisac ze
athlony sa slabsze od celeronow??? a co do epoxa to jest to plyta klasy
sredniej a nie odpadki wiec zakup tej plyty jest ekonomicznie uzasadniony
( glownie ze wzgledu na wypas w stosunku do ceny) !!! ja mialem juz dwie
plyty msi i obydwie byly bardzo cieniutkie !!! jedna miala walniety
kontroler ata i problemy z przerwaniami a ostatnia sie spalila :-0 !!! a
teraz mam juz abita i mam nadzieje ze bedzie chodzil tak jak poprzedni abit
czyli bardzo ladnie :-) w pracy mam asusa na intelu i jest tragiczna !!!
problemy z przerwaniami i tajemnicze zwisy .... chcesz cos wiedziec jeszcze
o tych mercedesach wsrod plyt glownych ???