Re: Skladanie komputera: co wybrac?

Autor: FORD (ghg_at_ghgh.com)
Data: Fri 17 Oct 2003 - 10:11:51 MET DST

Użytkownik "robinspl" <robinspl_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> może

> bo radeon 9100 i FX5200 to roznica okolo 30% w wydajnosci na kozysc ati
!!!
> masz jakies uprzedzenia co do ati .... ciekawe kiedy zaczniesz pisac ze
> athlony sa slabsze od celeronow??? a co do epoxa to jest to plyta klasy
> sredniej a nie odpadki wiec zakup tej plyty jest ekonomicznie uzasadniony
> ( glownie ze wzgledu na wypas w stosunku do ceny) !!! ja mialem juz dwie
> plyty msi i obydwie byly bardzo cieniutkie !!! jedna miala walniety
> kontroler ata i problemy z przerwaniami a ostatnia sie spalila :-0 !!! a
> [...]
Mam kolegę, który pracuje w serwisie największego polskiego dustrybutora
branży i twierdzi, że EPOX jest w czołówce płyt głównych.....
Tych które wracają do serwisu. Oczywiście procentowo.
To chyba nie są takie dobre, jak mówicie.
Sam mam MSI od dwóch lat, wcześniej miałem ASUSA i nigdy nie miałem zadnego
zwisu. Pytanie jeszcze jakie pamięci włożysz, bo większość zwisów jest z
tego powodu.

Pozdrawiam