Re: Skladanie komputera: co wybrac?

Autor: PesTYcyD (pestycyd_at_wp.pl)
Data: Thu 16 Oct 2003 - 18:03:35 MET DST

> Może i nie umiem odpowiadac na posty, ale umiem logicznie mysleć.
> Myslisz, że AUDI jest droższe od FIATA, do takie maja widzimisie? Znasz
może
> takie powiedzenie, że kupując tanio, kupujesz dwa razy?

Akurat taki przyklad jest nie adekwatny do rynku IT. Tu sie zdaza ze Fiat
moze wyprodukowac cos lepszego niz Audi ;) Epoxy sa oferta budrzetowa ale o
dobrej jakosci, generalnie nie ma z nimi problemu sa stabilne i bardzo
wydajne. Moze pomyliles Epoxy z ECS ? :) Co do porownania geforce z
radeonami to ATI wypada bardzo kozystnie. W kartach do 400 zl ATI ma
najwydajniejsze karty. NIe bede sie tu rozwodzil nad odwzorowaniem kolorow
bo to kwestja sporna ja mam R8500 i porownywalem do Geforce to moja karta
jak i ten geforce mialy ladne kolory. Zato wydajnosciowo nvidia byla daleko
w tyle. A obie karty byly 64 MB 128 bit. Z faktami nie ma jak polemizowac,
przegladnij takie serwisy jak np benchmark, tam jest duzo testow.