Re: Skladanie komputera: co wybrac?

Autor: PesTYcyD (pestycyd_at_wp.pl)
Data: Thu 16 Oct 2003 - 18:05:28 MET DST

> roku?

Mowisz o HP? Bo maja dobra reklame w kazdej gazecie komputerowej jakas
znajdziesz, w telewizji i radiu. Ludzie, ktorzy sie specjalnie nie znaja na
sprzecie a stoja przed wyborem drukarki kupia to co popularne i co kazdy ma.
No i dobrze bo standaryzacja jest raczej plusem. Nie mam zastrzsezen do
jakosci wydruku w HP, bo jest dobry tak samo jak w Canonach, Lexmarkach czy
Epsonach. Natomiast dla mnie liczy sie trwalosc, bezawaryjnosc i ekonomia
przy eksploatacji. Najtansze w exploatacji sa Canony ale ich jakosc ma sie
nijak do Epsona, ktory w tej kategorii jest na 2 miejscu.