Re: pomozcie prosze zdecydowac sie na monitor :)

Autor: Artur Czeczko (newart_at_eno.one.pl)
Data: Thu 16 Oct 2003 - 11:41:40 MET DST

"dymek" <adym_at_tenbit.pl> wrote in message
> eee...to juz rozgladnij sie za tym lcd. One maja i tak wiekszy ekran niz
crt
> przynajmniej o pól cala, a moze i wiecej.

Przypominam, że porównujemy LCD 15" i CRT 17".

> Wiec w CAD, czy w 3D/2D nie pracujesz to mozesz sie obejsc bez duzego
> ekranu. Mnie osobiscie bardzo sie podobaja lcd i jak tylko wypale obecne
> szklo to sobie takiego tez kupie ;)

Przydaje się duży ekran, żeby xtermy ładnie poustawiać. :-)

Jednakże dobra opinia wielu użytkowników monitorów LCD wynika
z tego, że większoœć z nich przesiadła się z jakichœ starych,
wypalonych piętnastek czy innego badziewia dajšcego rozmyty
obraz. Nowoczesne monitory CRT sš naprawdę dużo lepsze,
niż starsze i moim zdaniem naprawdę warto się zastanowić
przed wydaniem prawie 2x większej kasy na płaszczaka.

> No i za 3 lata sobie kupisz nowy, 19" lcd za 1000zl :)

Ja też chcę, ja też! :-)
Tyle że ja lubię oglšdać filmy, a do filmów to cišgle jeszcze
znacznie lepiej się nadajš monitory CRT (bo na nich czarny
jest naprawdę czarny, a na LCD widać podœwietlenie ekranu).

Pozdrawiam,
Artur