Re: Ti4200 (zwiechy) - naprawił ktoś?

Autor: Remek (rew_at_simple.com.pl)
Data: Thu 16 Oct 2003 - 11:31:31 MET DST

Użytkownik "Grzech" <zulus25_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Znalazlem w archiwum grup kilka identycznych dylematow na etapie
> rozwiazywania,
> ale zadnego rozwiazania problemu:( - wiec pytam.
> Jak w temacie - wiesza sie na nominalnych ustawieniach taktowania 250/512,
> jak zmniejsze taktowanie pamieci do 460 to wszystko dziala idealnie.
> Testy: 3dmark2001, ut2k, unreal2 - zachowanie bardzo podobne
> Na pamieciach (128Mb) siedza radiatorki, wiec imho nie dostaja udaru,
> procek tez dobrze schlodzony.

Mam Leadteka Ti4200 i miałem o samo, problem leżał w AGPx8 dopiero nowy bios
płyty rozwiązał problem. Tak samo wieszało się albo wypadało błędem
sterownika. (Nowe detonatory sie wieszały a stare wypadały bluescreenem).
Tak jak pisałem problem leżał w płycie głównej ASUS A7V8X-X po wgraniu BIOSU
006 problem ze zwisami zniknął (przy okazji jeszcze kilka innych problemów
się rozwiązało).

Remek