Re: pomozcie prosze zdecydowac sie na monitor :)

Autor: dymek (adym_at_tenbit.pl)
Data: Thu 16 Oct 2003 - 08:30:59 MET DST

> warto sie pakowac w taniego lcd? jes eizo L350 na allegro za 800, stan
> idealny...

Na allegro monitora raczej nie polecam kupowac, monitor to specyficzne
urzadzenie, ktore powinno sie widziec przed zakupem. No ale to juz twoja
decyzja.

> czy nie bawic sie w te cieniasy i kupic samsunga 757 dfx za 730?

eee...to juz rozgladnij sie za tym lcd. One maja i tak wiekszy ekran niz crt
przynajmniej o pól cala, a moze i wiecej.

> dodam ze studiuje informatyke, tak ze z nosem w monitorzze siedze ladnych
> pare godzin dziennie :] jedyne co mnie tak naprawde przekonuje do crt to
> wieksza rozdzielczosc...

Wiec w CAD, czy w 3D/2D nie pracujesz to mozesz sie obejsc bez duzego
ekranu. Mnie osobiscie bardzo sie podobaja lcd i jak tylko wypale obecne
szklo to sobie takiego tez kupie ;)

> aha i monitorek ma posluzyc ze 3 lata przynajmniej :)

No i za 3 lata sobie kupisz nowy, 19" lcd za 1000zl :)

--
pozdrawiam
dymek