pomozcie prosze zdecydowac sie na monitor :)

Autor: pytozzz... (pytos_at_wp.pl)
Data: Thu 16 Oct 2003 - 01:55:19 MET DST

witam,
pytanko jest... pewnie takich nie lubicie ale moze znajda sie jacys ludzie
dobrej woli i pomoga :) googlowalem troche i niestety nic ciekawego nie
znalazlem.

warto sie pakowac w taniego lcd? jes eizo L350 na allegro za 800, stan
idealny... o firie wycztytalem ze warto w nia inwestowac, ale o tym modelu
nic w naszym pieknym jezyku nie wypatrzylem. a moze belinea 101536? za 1000
nowke dostane...

czy nie bawic sie w te cieniasy i kupic samsunga 757 dfx za 730?

wlasciwie to jutro mialem kupic juz tego samsunga, od poczatku myslalem o
jakiejs 17 zeby ladnie smigala na 1280*1024. ale dzisiaj cos mnie lcd
zaczely pociagac ;)

dodam ze studiuje informatyke, tak ze z nosem w monitorzze siedze ladnych
pare godzin dziennie :] jedyne co mnie tak naprawde przekonuje do crt to
wieksza rozdzielczosc...

aha i monitorek ma posluzyc ze 3 lata przynajmniej :)

help mi, wdzieczny bede dozgonnie :)
z gory dzieki i pozdrawiam

--
pytoz