Re: pomozcie prosze zdecydowac sie na monitor :)

Autor: Shaman (mynews_at_space.pl.usunto)
Data: Thu 16 Oct 2003 - 08:20:37 MET DST

> wlasciwie to jutro mialem kupic juz tego samsunga, od poczatku myslalem o
> jakiejs 17 zeby ladnie smigala na 1280*1024. ale dzisiaj cos mnie lcd
> zaczely pociagac ;)

17" to za mało żeby pracować cały dzień w 1280x1024 - komfortową
rozdzielczościa dla tej przekątnej jest 1024*768

> dodam ze studiuje informatyke, tak ze z nosem w monitorzze siedze ladnych
> pare godzin dziennie :] jedyne co mnie tak naprawde przekonuje do crt to
> wieksza rozdzielczosc...

i to chyba powinno wystarczyć, bo to ważny argument

> aha i monitorek ma posluzyc ze 3 lata przynajmniej :)

no właśnie - myślę że za 3 lata będzie już dobry czas na kupowanie LCD.. na
razie bym się w to nie ładował (tzn. w te najtańsze modele)

PZDR
Shaman