Re: Obudowa Chiefteca

Autor: Zbyszek (zbyzbyzby_at_wp.pl)
Data: Wed 15 Oct 2003 - 21:56:10 MET DST

"benek" <benek.benek@[wirtualnapolska].pl> wrote in message
news:bmjsee$1vs2$1_at_foka1.acn.pl...

> jak chcesz _ostro_ katowac (podkrecanie) swoj nowy nabytek PIV to
Enermax'ik
> wskazany - ma zdecydowanie (na tle konkurencji) najwydajniesza "linnie"
+12V
> przykladowo 350W ma az 26A - a to wazne bo z tego napiecia "jest robione"
> Vcore - ludzie sie jaraja ze kupuja zasilacz 400W a tu wpadka bo ma np 17A
> sie _ostro_katowac_procka_ nie daje
> jezeli nie jestes maniakiem overclockingu to ta 360W SIRTEC'a powinna
> styknac nawet z "mocna" grafika

Nie zamierzam nic podkrecac, bo sadze ze ten procek mi spokojnie wystarczy
na jakis czas.

> ech :-P
>
> za jakies 10 zl wytna Tobie okragla dziurke w boku w jakims warsztacie
> zajmujacym sie obrobka blach (powinni miec otwornice do metalu) moze nawet
> jakims markecie budowalnym typu Praktiker ...
> w najgorszym przypadku sam sobie wytniesz - kup w markecie ze 2 tanie
> koronki/otowornice zakladane na wiertarke - na jedna dziure 2 powinny
> styknac
> jakbys dawal do wycinania to przede wszystkim zabezpiecz strone zewnetrzna
> w miejscu wyciania polecam naklejenie paskow tasmy izolacyjnej jeden obok
> [...]
Dziekuje za podare, ale w moim wykonaniu to skonczylo by sie na kupnowaniu
nowej scianki bocznej do obudowy, a i szukanie kogos kto mi to zrobi tez
zacheca mnie do srebrnego, srebrny bedzie pasowal do wiezy i glosnikow ;)

pozdrawiam i dziekuje
Zbyszek