Re: Obudowa Chiefteca

Autor: benek (benek.benek_at_[wirtualnapolska)
Data: Wed 15 Oct 2003 - 18:32:50 MET DST

> No wlasnie i doliczam 300zl i mam 420W (AFAIR aktywne PFC) lub Enermaxa
> 350W, tylko czy jest sens jesli ten standardowy jest juz dobry.

jak chcesz _ostro_ katowac (podkrecanie) swoj nowy nabytek PIV to Enermax'ik
wskazany - ma zdecydowanie (na tle konkurencji) najwydajniesza "linnie" +12V
przykladowo 350W ma az 26A - a to wazne bo z tego napiecia "jest robione"
Vcore - ludzie sie jaraja ze kupuja zasilacz 400W a tu wpadka bo ma np 17A i
sie _ostro_katowac_procka_ nie daje
jezeli nie jestes maniakiem overclockingu to ta 360W SIRTEC'a powinna
styknac nawet z "mocna" grafika

> No wlasnie najchetniej czarny, ale nie ma wentylatora z boku wiec
pozostaje

ech :-P

za jakies 10 zl wytna Tobie okragla dziurke w boku w jakims warsztacie
zajmujacym sie obrobka blach (powinni miec otwornice do metalu) moze nawet w
jakims markecie budowalnym typu Praktiker ...
w najgorszym przypadku sam sobie wytniesz - kup w markecie ze 2 tanie
koronki/otowornice zakladane na wiertarke - na jedna dziure 2 powinny
styknac
jakbys dawal do wycinania to przede wszystkim zabezpiecz strone zewnetrzna a
w miejscu wyciania polecam naklejenie paskow tasmy izolacyjnej jeden obok
drugiego no i wykrec "klamke"

pozdrawiam