Re: radeon 9100 super grace?

Autor: Dj Gippo (djgippo_at_USUNTO.satfilm.net.pl)
Data: Wed 15 Oct 2003 - 22:41:08 MET DST

W poprzednim odcinku telenoweli Santa Barabara waldi powiedzial :

> czy

> Jeszcze jedno pytanie : słyszałem ze te karty potrzebują mocnego zasilacza?
> I jak to jest z grami , podobno niektóre gry nie chodzą na kartach ATI.

mhm
ja sobie kupilem mojego radka 9100 wlasnei supergrace'a bo chodzilo mi o
VIVO a mam tez 64mb 128bit
o mocnym zasilaczu nic nie wiem :) mam oryginalnego Codegena ;) i
jeszcze mam zasob mocy...wiec...
nie wiem jak z tymi 360 zl , ja kupowalem we wrzesniu kiedy dawalem za
nia 335 zl :) decyzji nie zaluje...dobra grafa w grach...
karte polecam
pozdro

--
Dj Gippo