Re: Kupuje nowego kompa-doradzcie prosze

Autor: Tomasz \ (xan_at_-nospam-metal.art.pl)
Data: Tue 14 Oct 2003 - 08:17:54 MET DST

> Przyszedl czas na wymiane komputera.
> Poczciwy PIII 1GHz + GF2GTS32+ 512 DIMM... ma juz ponad dwa lata i
> zostaje wydelegowany do znajomych.
i bedzie jeszcze sluzyl.. calkiem dobry sprzet.

> Ja natomiast dysponuje kwota okolo 6tys. i przymierzam sie do nowego
> zakupu. Komputer po pierwsze ma byc szybki,raczej na intelu gdyz nie
> mialem jeszcze kompa na AMDku poza tym cenowo podobnie sie ksztaltuja,
> a amd 2800 to z tego co wiem procesor ktory faktycznie nie ma 2,8GHz.
wydaje mi sie, ze jednak AMD wychodzi zdecydowanie taniej.
A co do tych gigahercow.. Ludzie! przeciez to nie chodzi o to jak szybko
taktowany jest procesor tylko jak jest wydajny. Ja majac duzo pieniazkow
kupilbym athlona z wyzszej polki (co do 64.. nie wiem jakie sa, czytalem
tylko jeden artykul), za mniej pieniedzy mozna dostac calkiem wydajne
nowe durony. Nie to,ze mam cos do Inteli. Po prostu nie uwazam, ze nalezy
wydawac az tyle pieniedzy.

> 50% zastosowania to multimedia i internet,drugie 50% to gry- i tu musi
> sie spisywac jak na demona szybkosci i wydajnosci przystalo.
no to chyba karta graficzna przede wszystkim

[tu troche ucialem]
> szybsze. 2 kieszenie do dyskow twardych

jestes pewien, ze chcesz oba dyski wsadzac do kieszeni? Niepotrzebnie
beda sie dodatkowo grzaly.

--
[ `Y$b.  _,dP"^^^"Y$b.  $$b.   ,$$P""                 Tomasz Sanecki ]
[   `Y$bdP'    ,g=-.$$  $$$b. ,$P'            xan(malpa)metal.art.pl ]