Re: Kupuje nowego kompa-doradzcie prosze

Autor: Rafal (tu_usun_rafalw_at_interia.pl)
Data: Tue 14 Oct 2003 - 10:57:19 MET DST

Użytkownik "Tomasz "XaN" Sanecki" <xan_at_-nospam-metal.art.pl> napisał w
wiadomości news:Xns9414543A66B63xanmetalartpl_at_193.110.122.80...
> i bedzie jeszcze sluzyl.. calkiem dobry sprzet.

> wydaje mi sie, ze jednak AMD wychodzi zdecydowanie taniej.
> A co do tych gigahercow.. Ludzie! przeciez to nie chodzi o to jak szybko
> taktowany jest procesor tylko jak jest wydajny. Ja majac duzo pieniazkow
> kupilbym athlona z wyzszej polki (co do 64.. nie wiem jakie sa, czytalem
> tylko jeden artykul), za mniej pieniedzy mozna dostac calkiem wydajne
> nowe durony. Nie to,ze mam cos do Inteli. Po prostu nie uwazam, ze nalezy
> wydawac az tyle pieniedzy
a ja uwazam ze jak ktos ma zaduzo (6k PLN) to niech kupuje Intel PIV z HT i
plyte z dual channel
i raczej nic wydajniejszego nie znajdzie ... tylko po co ...
..

> no to chyba karta graficzna przede wszystkim
>
> [tu troche ucialem]
>
> jestes pewien, ze chcesz oba dyski wsadzac do kieszeni? Niepotrzebnie
> beda sie dodatkowo grzaly.

oj ... dysk z systemem normalnie, dysk do noszenia danych w kieszeni +
kieszen zapasowa jak kumpel wpasdnie z dyskiem
chociaz wiele mozna zdzialac kupujac odpiwiednia ilosc CD-RW ..

a co do kieszeni, to taka uwaga ze zakup 2 od razu to dobra rozwiazanie bo
po kilku-kilkunastu wymianach dysku w kieszeni kieszen do wyrzucenia ... :-(