Lexmark - napełnianie

Autor: Mateusz Solecki (NO_SPAM!msolecki_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 11 Oct 2003 - 13:57:08 MET DST

Witam!

Potrzebuję taniej (ok. 200-300 zł) drukarki do niezbyt intensywnego,
domowego użytku. Wydruków foto raczej nie zamierzam robić.
Interesują mnie Lexmarki serii Zx5, od modelu Z35 za ~150 zł , do Z65 za
300. Czytałem zachęcające posty o łatwym napełnianiu wkładów w tych
drukarkach. Wobec ceny nowych, oryginalnych głowic jest to dla mnie bardzo
istotne.
Mam więc pytanie do użytkowników tych drukarek, ile razy udało się wam
napełnić wasze kartridże?
I jakie atramenty polecacie, szczególnie do modelu Z65?

pozdrawiam,

Mateusz