Re: Lexmark - napełnianie

Autor: Volcan Computers (volcan.computers_at_interia.olac.spam.na.zawsze.pl)
Data: Sat 11 Oct 2003 - 22:57:18 MET DST

> Mam więc pytanie do użytkowników tych drukarek, ile razy udało się wam
> napełnić wasze kartridże?

Czarny jak na razie 13 i sądzę że jeszcze klika razy się da - nie ma żadnych
nieczynnych dyszek ani niczego takiego, poprzedni wytrzymał 10 napełnień;
kolor trzeci raz - zdjęcia wyglądają super.

> I jakie atramenty polecacie, szczególnie do modelu Z65?

Ja generalnie polecam zawsze firmę inktec - ich atramenty są może troszkę
droższe, ale jednak warto je kupować. Inktec nawet uratował mi kartridż
kolorowy - zatkały mi się 4 dyszki czerwone i po napełnieniu po kilku
wydrukach okazało się, że wszystkie dyszki już są drożne.

Używam drukarki Z45. Drukowała u mnie naprawdę dużo, bywało że po 1000 i
więcej stron dziennie

Pozdrawiam :)

volcan