Re: Lexmark - napełnianie

Autor: Hannibal (WYWALANTYSPAMLukasz33_at_xl.wp.pl)
Data: Sat 11 Oct 2003 - 14:14:51 MET DST

> Potrzebuję taniej (ok. 200-300 zł) drukarki do niezbyt intensywnego,
> domowego użytku. Wydruków foto raczej nie zamierzam robić.
> Interesują mnie Lexmarki serii Zx5, od modelu Z35 za ~150 zł , do Z65 za
> 300. Czytałem zachęcające posty o łatwym napełnianiu wkładów w tych
> drukarkach. Wobec ceny nowych, oryginalnych głowic jest to dla mnie bardzo
> istotne.
> Mam więc pytanie do użytkowników tych drukarek, ile razy udało się wam
> napełnić wasze kartridże?
> I jakie atramenty polecacie, szczególnie do modelu Z65?

Z tym napełnianiem to różnie bywa, bardziej to zależy od jakości tuszu jaki
kupisz. Czasami się napełni
i działa a czasami za 2 dni tusz wysycha i często katridż jest do
wyrzucenia. Jak chcesz tanio drukować i nie zależy Ci aż tak bardzo na
jakości to rozejrzyj się za czymś innym niż Lexmark - ja mam Z11 i drugi raz
bym tego złomu nie kupił !