Re: PS2 -> RS232

Autor: FrEeMaN (high_quality_at_gazeta.pl)
Data: Thu 09 Oct 2003 - 23:22:09 MET DST

> Albo go rozbierzesz, i wyprowadzisz istniejący na płycie com
> i na drugim końcu dyndająca wtyczka (część męska) np od przedłużacza
> myszowego, albo USB. Natomiast wejście w gniazdo PS2 jest mało
> prawdopodobne. Myszy działają na przejściówkach bo są do tego
> przygotowane psychicznie (napięcia, sposób transmisji sygnału).

Tego się właśnie obawiam.

> Dla telefonu połączenie takie może być nieskuteczne, a nawet
> szkodliwe.
> Ale jak napiszesz więcej o sposobie komunikacji z telefonem
> to i znajdzie się ktoś co dozna jakiegoś olśnienia.

Telefon Siemens SL45i można podłączyć do PC przez RS. Generalnie więcej informacji nie
jestem w stanie udzielić.

Jeśli nie wypali z przejściem z PS2 na RS to zdecyduje się (będę zmuszony) zakupić
przejściówkę USB->RS.
Jednak i tu jest problem i pytanie:
W programie komunikacyjnym służącym do wymiany danych z tel (w tym do zdjęcia simlocka
:) ) są do wyboru porty COM1 , COM2. Jeśli więc zastosuję przejściówkę USB-RS to czy
program podłączy się przez nią?

Tyle problemów z jedym wyjściem RS (Ktos zaoszczędził 3$ na tym złączu a ja muszę tyle się
meczyć!!!!)

Pozdr.