Re: Pojemnik z tuszem...

Autor: TRH alias Bubby (46349_at_poczta.fm{usun_to})
Data: Thu 09 Oct 2003 - 23:22:03 MET DST

=raph]Uzytkownik "Raph" <neo_n__at_no-spam.poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci
> Mam drukarke HP3325 i dosc dawno skonczyl mi sie tusz. Ostatnio kupilem
> napelniacz z czarnym atramentem, ale po napelnieniu drukarka i tak nie
> chce drukowac:-/

To zes glupio zrobil. Tusze trzeba napelnic najpuzniej w ciagu tygodnia.
Potem mozesz juz sobie tym glowy nie zawracac.

> Prawdopodobnie catridge zasechl.

Raczje napewno!

> Nie bardzo mam pomysl
> co z nim zrobic - tylko mi nie mowcie, ze wyrzucic;-),

Nie musisz odrazu wyzucac. Mozesz go sobie zostawic na pamiatke.
Jest w prawdzie jedna metoda, ale mize nie byc skuteczna.
Grzejesz wode w garnku tak aby nie przektoczyla 80*C. Potem zanuzasz w niej
na kilka sekund sama glowice drukujaca. W wielu przypadkach ratuje to tusze,
ale nie zawsze. Osobiscie uwazam ze jesli byl uzupelniony po czasie wiekszym
niz 2 tygodnie po jego skonczeniu to nie ma szans.

> bo nie mam ochoty
> wydawac grubej kasy na nowy. Moze ktos ma jakis pomysl?

Na gieldzie komputerowej oryginalne sa za polowe ceny jaka maja w sklepach.
A zamienniki sa jeszcze tansze.