Re: PS2 -> RS232

Autor: Sławomir Stępniak (slaw1step1_at_poc1zta.onet.pl1)
Data: Thu 09 Oct 2003 - 23:55:16 MET DST

Użytkownik "FrEeMaN" <high_quality_at_gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
[ciach]
> Jeśli nie wypali z przejściem z PS2 na RS to zdecyduje się (będę
zmuszony) zakupić
> przejściówkę USB->RS.
> Jednak i tu jest problem i pytanie:
> W programie komunikacyjnym służącym do wymiany danych z tel (w tym do
zdjęcia simlocka
> :) ) są do wyboru porty COM1 , COM2. Jeśli więc zastosuję przejściówkę
USB-RS to czy
> program podłączy się przez nią?
Też mnie tak zdziwiło, potrzeba 'pełny' RS232, a z drugiej strony
przejście na USB.
Jeżeli program ma tylko do wyboru COMy, to przejściówka na USB tym
bardziej
nie wypali. Takie przejściówki mogły by działać gdyby działał sterownik
na USB
dla tego właśnie urządzenia. A i tak nie za bardzo to sobie wyobrażam
(późno już).
Tu masz stronę z połączeniami do analizy
http://hwb.acc.umu.se/connector/index.html#Serial
Szukaj 'mouse (PS/2)' 'Keyboard 6PC' 'serial RS232' - 2 pierwsze do 3-go
mają się nijak.
A może masz Serial SGI MiniDIN (tu byłbyś dopiero 'w domu').
I jeszcze raz weź pod uwagę rozkręcenie notebooka, coś tam na płycie się
znajdzie.

--
Pzdr Slawek S. slaw1step1_at_pocz1ta.onet.pl1 (ale bez cyfr)