Re: pci 64 (uwaga, glupie...)

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Thu 09 Oct 2003 - 19:12:37 MET DST

jakub <alterra_at_gazeta.pl> wrote:

> dzieki. Wierze na slowo. W weekend sprobuje ;-)

Wiec to byla plyta Intela SE7501HG2, a wkladalem w nia karte Promise
SX4000, ktora ma dwa wyciecia na zlaczu krawedziowym dlatego pasowalo
bez problemu. Wiec jest tak jak napisal Radek Sokol :|

> nie ma. Ani w drukowanej dokumentacji, ani na stronach Intela.

A no bo to plyta Intela :] Wszystko jest na plytce CD.

> Wlasciwie to nawet sie nie dziwie -uzywam plyty serwerowej jako
> podstawy do stacji graficznej ;-) Intel takie zastosowanie
> dopuszcza, ale nie ma powodow zeby to 'supportowal'.

Ale produkt wypuscil i trzeba go supportowac choc by plyta lezala i sie
kurzyla.

> Co do korespondencji z Intelem... moze powinienem sprobowac ;-)

Prawde mowiac to nie wiem jak dziala angielski support mailowy Intela
ale Intel Polska nie ma dzialu technicznego :]

--
Krzysiek Szczepanek
Best regards from "Devil's basement"