Re: pci 64 (uwaga, glupie...)

Autor: jakub (alterra_at_gazeta.pl)
Data: Thu 09 Oct 2003 - 00:04:15 MET DST

> No ja jakos wlozylem i nie przypominam sobie problemow :]

dzieki. Wierze na slowo. W weekend sprobuje ;-)

> Znalazlem jeszcze cos takiego:

[...]
> A ciezko napisac do supportu producenta plyty glownej. Ba to nawet
> powinno byc w manualu od plyty glownej.

nie ma. Ani w drukowanej dokumentacji, ani na stronach Intela. Wlasciwie
to nawet sie nie dziwie -uzywam plyty serwerowej jako podstawy do stacji
graficznej ;-) Intel takie zastosowanie dopuszcza, ale nie ma powodow
zeby to 'supportowal'. Co do korespondencji z Intelem... moze powinienem
sprobowac ;-) ale po doswiadczeniach znajomych adminow usilujacych
dopytac sie o specyfikacje roznych onboardowych kontrolerow jakos nie
mam ochoty... moze mi przejdzie... ;-)

w kazdym razie dzieki za odzew

K.