Re: pci 64 (uwaga, glupie...)

Autor: jakub (alterra_at_gazeta.pl)
Data: Thu 09 Oct 2003 - 22:34:19 MET DST

> Wiec to byla plyta Intela SE7501HG2, a wkladalem w nia karte Promise
> SX4000, ktora ma dwa wyciecia na zlaczu krawedziowym dlatego pasowalo
> bez problemu. Wiec jest tak jak napisal Radek Sokol :|

no wlasnie... (przy okazji dziekuje za post Radka S.)
tak mi sie jakos wydawalo ze karta ktora chcialbym wsadzic w slot PCI 64
jakby nie calkiem pasuje... :-( Tak że wracamy do punktu wyjscia :-(
Mysle, ze rozwiazanie jest dosc oczywiste: moja obecna stacja graficzna
do powaznej pracy i dodatkowy komputerek do obslugi peryferiow (ew.
udostepnionych w sieci). Tyle ze mnie chwilowo na to nie stac :-( W
kazdym razie dziekuje za wszystkie podpowiedzi, troche mi to
uporzadkowalo w glowie... ;-)

Kuba