Re: Ile prądu ??

Autor: Qbster (qbsterr_at_o2.pl)
Data: Wed 08 Oct 2003 - 20:14:53 MET DST

> O qrde, nie wiedziałem, że procek może tyle pobierać. To skoro tak, ja
muszę
> zadać jedno małe pytanie przy okazji.
> Mam zamiar kupić zestaw który będzie chodził w obudowie TRACER z zasil.
300
> Czy pociągnie on coś takiego:
> Athlon 2200+
> Asus A7V8x-x
> CDRW LG 48/24/48
> DVD LG 16/48
> HDD WD CAVIAR 120GB 7200rpm 8MB Cache
> 512 MB RAM
> GF FX 5600 Gainward 128MB + TV-out.
>
> Nie wiem jak sobie policzyć max zużycie prądu, więc może ktoś ma coś
> podobnego. Jest możliwość, że znajdzie się tam jeszcze jeden dysk w
> szufladzie Seagate 3,2 GB

Witam,

więc ja mam:

Athlona 2000XP

Radeona 9000 PRO

CD-ROM ASUSA 52

CDRW LG 24/12/48

HDD Sigeta (czy jakoś tak) 40GB 5400 rpm

512 RAM DDR

Kartę televizyjną AverMedia

Karta muzyczna SounBlaster 5.1

Płyta Soltek

Dodatkowe dwa wiatraki na grafice.

no i 300W nie wytrzymały :( tylko nie wiem dlaczego? Paliły się tylko przy
włączaniu kompa.

Pozdro - Daniel