Re: Ile prądu ??

Autor: Scurek (scurekBEZSPAMUPROSZE_at_iv.pl)
Data: Wed 08 Oct 2003 - 17:02:05 MET DST

Kokopiko wrote:
> No właśnie tu się myliłem troche..... nie wiedziałem, że procesor pIV 3200
> MhZ pobiera ponad 120W !!!
> Wczoraj poczytałem troche o overclockingu i oczy mi wyszły.....
> ...Teraz już wiem, troche sie myliłem.
> Jednak mój ATX p2 300, dysk 7200, cd-rom 52x Jadą sobie spokojnie na 200W
> zasilaczu i ma się on rewelacyjnie.

O qrde, nie wiedziałem, że procek może tyle pobierać. To skoro tak, ja muszę
zadać jedno małe pytanie przy okazji.
Mam zamiar kupić zestaw który będzie chodził w obudowie TRACER z zasil. 300
Czy pociągnie on coś takiego:
Athlon 2200+
Asus A7V8x-x
CDRW LG 48/24/48
DVD LG 16/48
HDD WD CAVIAR 120GB 7200rpm 8MB Cache
512 MB RAM
GF FX 5600 Gainward 128MB + TV-out.

Nie wiem jak sobie policzyć max zużycie prądu, więc może ktoś ma coś
podobnego. Jest możliwość, że znajdzie się tam jeszcze jeden dysk w
szufladzie Seagate 3,2 GB